Miks teevad südame parem koda ja parem vatsake nii hästi koostööd?
Sest nende vahel on hea klapp.
Brändi südame ehk brändi olemuse puhul on koja ja vatsakese vasteteks toode ja kliendikogemus. Suurepärane toode köidab tähelepanu, aga just kliendikogemus on see, mis inimesi tagasi toob.
Usaldus algab tootest
Ükski turunduskampaania ei suuda päästa halba toodet. Ka riigi parim turundaja ei saa kujundada pikaajalist edulugu halvast tootest.
N: “Kõikidele nahatüüpidele sobiv” näokreem, mis muudab naha eriti rasuseks, ei saavuta edu turul, mis on täis teisi kreeme, mis niisutavad nahka ilma vistrikke tekitamata.
Toode on brändi vundament
See on lubadus, mille sa turule annad ja millest pead kinni pidama. Suurepärane toode lahendab probleemi või täidab vajaduse. Kuid asi pole ainult funktsionaalsuses. Emotsionaalne side, mis inimestel tootega tekib, kui see nende elu lihtsamaks, õnnelikumaks või põnevamaks teeb, on sageli veelgi olulisem.
Kliendikogemus: kulisside tagune maagia
Maailma parim toode, aga aeglane klienditeenindus? Halb variant. Kellelegi ei meeldi, kui e-kirjale ei vastata, pakki peab ootama üle nädala või kui rakendus liiga palju tõrkeid tekitab. Kliendikogemus hõlmab kõiki kokkupuutepunkte ja kogu teekonda: veebisaidi kiirust, pakkumise selgust, ostuprotsessi e-kirju, maksmislahendust, klienditoe sõbralikkust, tagastuspoliitika tingimusi jne.
Kliendikogemus loob brändi maine.
Toode + Kliendikogemus + hea klapp
Tugev bränd sünnib siis, kui tootekogemus ja kliendikogemus töötavad koos ja tekitavad kliendipoolse emotsionaalse investeeringu.
Just see muudab kliendid lojaalseteks. Ja sageli ka brändi saadikuteks.
Kui inimesed tunnevad end väärtustatuna ja mõistetuna ning saavad oma ostu eest tõelist väärtust, kirjutavad nad positiivseid arvustusi ning soovitavad toodet ka oma sõpradele.
N: Apple ei võida südameid vaid elegantse ja moodsa iPhone’i disainiga. Sellega tuleb kaasa sujuv ökosüsteem, poeteenindus, pakend, uuendused, esteetika jne. Kõik see loob ühtse ja üleva kogemuse.
No Comment! Be the first one.