Probleemist lahenduseni
Segadusest selguseni
Kõletusest lohutuseni
Ja hirmust ja kahtlusest…
…..lootusrikkasse tulevikku
On väga palju ostjaid, kes vajavad HÄDASTI valgust tunneli lõpus
Paljud inimesed ei tea, mida oma ajaga peale hakata.
Nad on harjunud oma rutiiniga. Harjunud oma tööd tegema mehaaniliselt.
Kui annaksid neile 4 tundi päevas vabadust … siis nad lihtsalt ei teaks, mida sellega teha.
Natukene utreerin…
Mõte on selles, et nad ei taha oma aega raisata.
Need on inimesed, kes tahavad, et neid juhatataks.
Nad ei taha, et nad peaks endalt küsima: “Mis on järgmine samm?”
Nad tahavad, et ütleksid neile selge sõnaga, loogilise jadana, mis on teekond, mis viib nad punktist A punkti B.
- See on järgmine asi, mida vajad.
- Siit saad teada, kuidas seda teha.
- Ja siin on kirjas, kui palju see maksab!
- Pead neil käest võtma ja rahulikult näitama, mis on järgmine tase.
- Ja mis on järgmine toiming, mida sa neilt eeldad.
- Sinu toode, teenus või programm on teekond, mille käigus hoolitsed kliendi ühest punktist teise viimise eest ja aitad tal ületada raskusi, mis tal teel ette võivad tulla.
Ära anna selleks 15 erinevat võimalust.
Nad ei taha 15 erinevat varianti.
Mida nad tahavad, on ÜKS ainus võimalus, mis tagab neile tulemuse, mida nad üritavad saavutada.
Sa tead, mida teha, kui need on sinu kliendid või kui sa sooviksid endale seda tüüpi kliente.
Nendega on tegelikult lihtne.
Lihtsalt ära lase käest lahti!
No Comment! Be the first one.