Me elame maailmas, kus idee kvaliteet korrutatakse looga, millesse see on mähitud. Ka unustatud ideede pakendamine loosse saab sageli rohkem tähelepanu kui tõeliselt uus idee.
Paljud äriinimesed ei tea, kust looga alustada – lihtne on eksida valemite, struktuuride, moesõnade ja odavate nippide džunglisse. Või loota liialt tehisarule, mis ei taba märki.
Me oleme kõik elavad lood. Ilma lugudeta me ei teaks, kes me oleme ja mida me tahame.
Täpselt sama kehtib ettevõtete kohta.
Meil on nälg tähenduste järele. Tähendused tuleb luua. Me teeme seda lugude jutustamise kaudu. See on inimlik tööriist, mis aitab mõista, ühendust luua ja sihte seada.
Organisatsioonis võib olla palju erinevaid hääli ja lugusid - harmoonia ja äriedu saavutamiseks on oluline, et need väljendaksid samu väärtusi ja tõdesid.
Iga organisatsioon toimib lugude pealt. Mõned neist võivad olla vananenud ja organisatsiooni tagasi hoida, samas kui teised on täielikult või osaliselt säilitamist väärt ning neid võiks edasi arendada.
On ka varjatud lood, mis hoiavad hirmus kinni, panevad hanguma status quo‘sse, eksima nostalgial põhinevasse pseudo-enesekindlusesse või õhinapõhisesse oravarattasse.
Turunduse ja müügi inimestele, personalijuhtidele, värbajatele, juhatuse liikmetele, kommunikatsioonispetsialistidele, kliendikogemuse ja klienditoe meeskondadele.
Koolitus on mõeldud neile, kes loovad suhteid ja sidemeid ning soovivad levitada uusi ideid või tulevikuvisiooni.
Sisekommunikatsioonis saab lugusid kasutada ettevõtte väärtuste, eesmärkide ja visiooni edastamiseks, uutesse algatustesse kaasamiseks ning ühtsema ja kaasavama töökeskkonna loomiseks.
Väliskommunikatsioonis saab lugusid kasutada tööandja brändingus, mainehalduses, müügikampaaniates.
Ainult läikivast produktsioonist ei piisa. Suurepärased lood luuakse seestpoolt väljapoole.
Minu koolituste ja töötubade eesmärk on ühendada äri ja loovus ning arendada ja võimestada osalejate iseseisvat mõtlemist.
"Info on igal pool. Vaja on oskust eristada, seostada ning hinnata."
Akadeemiline taust: 2008-2018 olin külalisõppejõud erinevates ülikoolides. Õpetasin Sotsiaal- ja poliitilist filosoofiat, Kaasaegseid ühiskonnateooriaid (Tartu Ülikool), Elamusmajanduse aluseid (Taltech) ning Eesti keelt ja kultuuri välisüliõpilastele (EBS).
Turunduses ja kommunikatsioonis: Alates 2012
Koolitaja ja Mentor: alates 2023
Kogemus: Palgalise ja vabakutselisena olen teinud turunduskommunikatsioonialast koostööd peaaegu kõigi sektoritega. Kõige enam B2B ettevõtete ja IT sektoriga.
Keeled: Suhtlen vabalt EST ja ENG. Lisaks räägin saksa, soome ja vene keelt.
Elukoht: Tallinn
Sissevaade teemasse ja mõned praktilised harjutused
Sügavam sissevaade +
Töötuba saab läbi viia üle Eesti. Tavaliselt toimub tellija enda tööruumides või meeskonna väljasõidu ühe osana
Poolepäevase töötoa puhul piirangut ei ole. Ühepäevase töötoa puhul kuni 20 inimest
Hind sõltub töötoa pikkusest (3,5h või 7h), toimumise asukohast, keelest (EST või ENG) ning organisatoorsetest detailidest (kohvipausid jms)
KÜSI PAKKUMIST:
Veebileht sisaldab küpsiseid ja peab meeles su eelistusi ja korduvaid külastusi. Klõpsates „Nõustu“, nõustud kõigi küpsistega.
Kogutakse Google Analytics 4 abil erinevaid statistilisi andmeid, mis on seotud sinu käitumisega kodulehel, aitavad kaardistada ja salvestada sinu eelistusi ja muuta sinu kasutajakogemust mugavamaks.
Satistikas kajastub: brauseri tüüp ja versioon, seadme tüüp ja operatsioonisüsteem, IP-aadress, kodulehe külastamise sessiooni pikkus ja aeg, külastatud veebilehed ja külastaja demograafilised andmed jms.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
Tutvu privaatsuspõhimõtetega Privaatsuspõhimõtted.