RESONANTS

Type and hit Enter to search

MõttejuhtimineNähtavus

Kuidas olla mõttejuhina nähtav?

Tiina Nuum
august 4, 2025 One Min Read
8 Views
0 Comments

Selleks on vaja kahte asja:


1) intellektuaalset kapitali

2) selle demonstreerimist turule

Sa ei pea pakkuma revolutsioonilist uut ideed või unikaalset, täiesti uut kontseptsiooni. Sinu panus võib olla ka teistmoodi ideede kokkupanek, esitlusviis, pakendamine.


1

Üks variant on kaevandada intellektuaalset kapitali oma kogemustest.

Siis oled mõttejuht mitte niivõrd oma mõtete kuivõrd tegudega.

Kõigepealt lahendad keerulisi probleeme ja siis jagad oma teekonnal saadud õppetunde.

2

Teine variant on märgata midagi, mida keegi teine ​​sinu valdkonnas ei ole märganud.

Pöörad tähelepanu enda ümber toimuvale ja tuvastad, mis töötab ja mis mitte. Lisad põnevaid nüansse või juhid vestluse täiesti uues suunas.

3

Kolmas variant on tuua läbi terava vaatenurga infovälja midagi olulist, mida veel ei teata. Või panna inimesed oma probleemi uuel viisil nägema. Vaatenurk ei pea olema tõestatud fakt või universaalne tõde. Kuid sa ise peaksid sellesse piisavalt uskuma, et seda propageerida.

4

Neljas variant on rikkuda narratiivi. Vastandud peavoolu arusaamadele ja konsensusele, kuidas asjad peaksid käima. Või teed üllatavaid, kuid põhjendatud tulevikuennustusi. 

Eesmärk on jagada oma tõde ja

alustada vestlust  –

mitte saavutada 100% poolehoidu.

Share Article

Follow Me Written By

Tiina Nuum

Võimestan inimesi osalema avalikus elus. Õpetan kasutama digimeediat ja sotsiaalseid tehnoloogiaid, et suurendada isiklikku/ärilist brändi nähtavust, mõju ja usaldust. Teen seda tulevikuoskuste portaali PROHVET, turundusajakirja RESONANTS, ettekannete, töötubade, grupicoachingu programmide ning taskuhäälingusaadete ja uudiskirja kaudu.

Other Articles

Previous

Hello world!

Previous
jaanuar 25, 2025

Hello world!

No Comment! Be the first one.

Lisa kommentaar Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Archives

  • august 2025
  • jaanuar 2025

Categories

  • Mõttejuhtimine
  • Nähtavus
  • Uncategorized