Meil on juurdepääs tohutule hulgale andmetele ja turundustööriistadele. Saame jälgida (peaaegu) iga suhtlust, analüüsida iga käitumist, isikupärastada iga sõnumit.
Näeme igas pinnas meediapinda ja igas kogukonnas sihtrühma.
Ja nii eksime liiga sageli keeruliste analüüside, raamistike ja kõlavate terminite vahele.
Kuid see on pannud meid unustama põhilist:
Bränding ei pea mitte alati tähendama eristumist.
See võib tähendada ka, et sa oled inimlik ja olemas.
- Suhtled kliendiga tema keeles ja arusaadavalt.
- Tekitad häid emotsioone. Oled kiire, sõbralik, tähelepanelik, humoorikas.
- Tekitad tunde, et klient on nähtud, meeles ja hoitud. Suhtled regulaarselt, aga mitte pealetükkivalt.
No Comment! Be the first one.