Turundus on täis ahvatlevaid võimalusi ja veelgi ahvatlevamaid lõkse.
Võimaluste nägemine ja õiged valikud aitavad kaasa kasvule, piiratud horisont ja valed valikud aga võivad päädida nii raha- kui enda läbipõlemisega.
Mis on mentorlus?
Mentorlus on oma olemuselt kogemuste vahetamine, kus vilunud ekspert toetab valdkonnas vähem kogenud mentee (võib olla ka alustav ettevõtja või üks ettevõtte juhtidest) arengut.
Mentor aitab paremaid otsuseid langetada.
Mentor aitab “nõiaringidest” välja, aktiveerib kasutamata potentsiaali, võib-olla ka anded, ning juhib uute ja loovate lahendusteni.
Mentorlus ei seisne konveierküsimuste esitamises ega valmismudelite müümises, vaid isiklikus juhendamises, mille eesmärk on arendada sinu äri- ja turundusoskusi ning valgustada välja pimenurki.
Nendeks võivad olla kasutamata võimalused, millele sa ei osanud mõelda või tupikud mõtlemis- või suhtlemisprotsessides.
Kes on turundusmentor?
Turundusmentor on kogenud turundaja, kes jagab oma teadmust ja väärt materjale, on mõtlemispartner ja esitab väljakutseid õigete küsimuste näol.
Turundusmentorist ja mõtlemispartnerist on kasu:
- Ettevõtjal ja tegevjuhil, kes soovib turundust mõista.
- Turundusjuhil ja meeskonnajuhil, kes vajab tuge, uusi ideid või selgust prioriteetide seadmisel.
- Start-uppidel ja kasvuettevõtetel, kellel pole veel täiskohaga turundusjuhti, kuid kes soovivad oma kasvu kiirendada.
- Vabakutselistel turundusteenusepakkujatel
Tiina Nuum – Turundusmentor ja mõtlemispartner
- Turunduskoostöö kogemus: 80+ ettevõttega.
- Mentorluse eesmärk: teha kogu pagas sulle kättesaadavaks ja toetada sinu otsuseid.
- Lisaväärtus: Strateegiline läbinägelikkus, terav kontekstitaju ning värsked ja väikse vindiga ideed
No Comment! Be the first one.