Kas sisu on endiselt kuningas?
Jah, seda turunduse vanasõna võib endiselt kasutada.
Nii tarbijal kui ärilt ärile kliendil on endiselt sisujanu. Aga selle esitamise formaadid on mitmekesistunud ja ootused kvaliteedile on tõusnud.
Sisu on suur ja kasvav osa ostuteekonnast. Sisu on kõikjal — alates esimesest otsingust kuni ostuni ja peale seda ka veel. Ilma sisuta pole ühtegi veebilehte, otsingutulemusi, veebiarvustusi, demovideoid vms, mis aitaks inimestel valikuid teha.
Sisuturundusplatvormi Contently uuringute kohaselt tutvutakse B2B toote või teenuse puhul keskmiselt viit sisupostitust, enne kui esitatakse päring. Kogu müügitsükli jooksul tarbitakse 17 erinevat sisumaterjali.
Teisalt tundub see kuningas kohati ilma peata olema.
Sisu on üks esimesi asju, mis ettevõtet esindab
Ja kuigi enamik turundusjuhte peavad seda väga oluliseks, ei kajastu see tavaliselt ei tähelepanus ega ressurssides, mida nad sellele eraldavad. Harva, kui palgatakse oma sisumeeskond. Soovitan vaadata järele, kui palju inimesi jõuab teie lehele läbi orgaanilise otsingu. Sageli on see 50% või enam! Esmamulje on ülioluline. Tasub vaadata, milline see siis on.
Vahepeal tasub toad ära õhutada
Ilmselt me kõik mõistame täna sisu kvaliteeti teisiti kui kümme aastat tagasi.
Kahjuks on sageli nii, et nii sisuliselt kui vormiliselt vananenud sisu on endiselt üleval ning halb sisu võib maha tõmmata ka hea sisu tulemuse Google’i ja LLM-ide silmis. Kuid mitte ainult aastate tagust sisu, vaid ka värsket sisuloomet tasub hinnata kriitiliselt. Tasub regulaarselt teha url-ide ja sisu auditid ja vaadata, milline sisu vajab üle vaatamist ja mis tuleks kustutada.
B2B-s on viimaste aastate jooksul kvaliteetset ja lisaväärtusega sisu kõvasti juurde tulnud. Aga palju on ikka keskpärast sisu. Blogiartiklid, mis on tegelikult pressiteated ja loodud peamiselt sisepoliitilistel põhjustel, ei suuda enam sisu üleujutuses ellu jääda.
Veebis toodetakse 60 sekundiga rohkem sisu, kui inimene suudab kogu oma elu jooksul tarbida. Sotsiaalmeedias on palju meelelahutuslikku sisu meelelahutuse eesmärgil.
Kui juba B2B sisuturundust teha, tuleks võtta eesmärgiks mängida tippliigas. Halvale sisule saab panna reklaamiraha peale, kuid meediaeelarve üksi ei saa sisuturundust edukaks muuta. Samuti tuleks endale meelde tuletada, miks me üldse sisu looma hakkasime. Muidugi on müügimeeskondadel vaja liide. Aga ei tasu unustada, et liid on inimene, potentsiaalne klient ja mitte klikk või e-posti aadress.
Sisuturundus peaks naasma tagasi usalduse vankri ette
Muidugi võtab huvitava, hariva ja väärtusliku sisu loomine tõsiselt aega ja vaeva, kuid potentsiaal on suur. Luua oma jälgijate kogukond, kes usuvad mitte ainult teie toodetesse, vaid ka teisse. Usaldus ja sisu on omavahel tihedalt seotud.
No Comment! Be the first one.