Põhjused, miks inimesed su toodet ei osta, pole kunagi objektiivsed põhjused.
Kuigi “raha ei ole kunagi”, ei tähenda see tegelikult raha puudumist.
Asi on alati selles, kuidas inimene asju näeb ja hindab.
Ja sageli saab turundusega neidsamu vaatenurki suunata ja väänata.
Tegelikult isegi ainult ühe lausega, mis ütleb sama asja teisel viisil.
Kui su sõnum ei tööta, siis muuda vaatenurka, mitte ära karju sama asja kõvemini.
Vaata olukorda teise nurga alt. Otsi katalüsaatorit, mis juurdunud perspektiivi on loonud ja aseta see teise valgusesse.
Turundaja ülesanne on painutada perspektiivid soodsamasse vormi.
Ära valeta ega häma, kuid rõhuta sõnumit, mis sulle kõige paremini sobib
- See ei ole kallis, see on turu parim kvaliteet.
- Muidugi. Maksate natuke juurde, kuid siis ei pea te kunagi muretsema, kui midagi peaks valesti minema.
- See on odav, sest milleks maksta rohkem lisade eest, mida sa ei vaja.
- See toode pole mitte igav ega igapäevane, vaid kõige populaarsem.
Sama tõde, erinev vaatenurk.
Kõik miinused on sageli teises valguses eelised.
NÄIDE:
Muuda oma kodu energiatõhusamaks. A miks ma peaks?
Väike grupp inimesi muudab kodu energiatõhusamaks puhtalt keskkonna pärast. Enamik inimesi muudab oma kodu jätkusuutlikumaks eelkõige rahalistel põhjustel. Nad näevad seda investeeringuna.
Kõige eetilisema või moraalsema argumendiga alustamine on enamasti vastuvoolu sõudmine. Kõigil pole luksust, ruumi, energiat ega aega tegeleda kõige üllamaga.
Maslow püramiidi tipus ei ole palju rahvast.
Seetõttu painutavadki ja väänavadki turundajad ja copywriterid vaatenurka.
Muuda küsimust. Muuda perspektiivi. Muuda lähenemist.
“Kui lülitad kütte 1 kraadi võrra madalamaks, säästad küttekuludelt 5%.“
Selle perspektiivi mõte on panna kedagi keskkonnast rohkem hoolima, lastes tal esmalt muul põhjusel keskkonnasõbraliku valiku teha. Sealt edasi mõne aja pärast näeb see inimene end pigem inimesena, kes teeb keskkonnateadlikke valikuid.
Kana või muna? Pole oluline.
Sama tõde. Sama lõpptulemus. Aga teistsugune lähenemine.
Painuta perspektiivi ja muuda tegelikkust!
No Comment! Be the first one.