Turundusajakiri RESONANTS
Turundajatele meeldivad terminid, kuid nende kasutamine pole ei täpne ega järjepidev
11.10.2025
Klišeed turunduses- head või halvad?
11.10.2025
Kas sisuturundaja peab olema pigem humanitaar- või täppisteadlane?
11.10.2025
SEO ja Google EAT – miks see oluline on?
11.10.2025
Turundusajakiri RESONANTS

Turundusajakiri süvasukeldujale

Type and hit Enter to search

  • Mõttejuhtimine
  • Bränding
  • Copywriting
  • B2B turundus
  • Jutuvestmine
  • Fragmentaarium
  • Artiklid
  • Koolitused
Turundusajakiri RESONANTS
  • Mõttejuhtimine
  • Bränding
  • Copywriting
  • B2B turundus
  • Jutuvestmine
  • Fragmentaarium
  • Artiklid
  • Koolitused
Üks küsimus

Kuidas rääkida rohepöördest?

Meie maailm koosneb kommertslugudest Jutuvestmine on kõikjal. Su ettevõte kasutab seda, su...

Mõttejuhtimine

Kes on mõttejuht (ehk thought leader)?

Alati on olnud ideedega inimesi, kes olid oma ajast ees. Neid on nimetatud nii prohvetiteks,...

Arvamus

Ole olemas, kuid ära survesta

Kuulutada “Klienditeekond surnuks” oleks küll sensatsiooniline, kuid mitte kuigi...

Jutuvestmine

Kuidas veenda oma seisukohtadega nõustuma? Retooriline kolmnurk tööriistana turunduses ja reklaamis

Kuidas veenda kuulajaid või lugejaid oma seisukohtadega nõustuma? Retooriline kolmnurk Aristoteles...

Mõttejuhtimine

Neli nurka, kust alustada mõttejuhtimise turundusega

Mõttejuhtimise turunduseks on sul vaja kahte asja: 1) intellektuaalset kapitali 2) selle...

B2B

B2B sisuturundus on usaldusturundus

Kas sisu on jätkuvalt kuningas?  Kuhu sisuturundus liigub?  Kas B2B sisu peaks pakkuma...

Turundusstrateegia

Otsustusväsimus viib ostuväsimuseni: vähem on sageli rohkem

Iga päev teeme sadu väikseid otsuseid nii digi- kui füüsilises keskkonnas. Isegi see, millist meili...

Bränding

Toote ja kliendikogemuse vahel olgu sama hea klapp nagu südame koja ja vatsakese vahel

Miks teevad südame parem koda ja parem vatsake nii hästi koostööd? Sest nende vahel on hea klapp....

Ajastu vaib

Resonants – levinud kujund ja võimas metafoor nii füüsiliste nähtuste kui inimkogemuse kirjeldamiseks

Teame teda esmajoones füüsikast ja muusikast. Kuid nüüd on see metafoorina jõudnud ka...

Bränding

Kumb on tähtsam – toode või bränd?

Toode on kaup, teenus või teadmus, mis vastab ostja vajadustele ja soovidele. Bränd on mõtete,...

Ajastu vaib

Eesmärk: resoneerida. Kuid resonantsi ei saa programmeerida

Me tahame kõike kontrollida ja alistada, kiiremaks ja tõhusamaks muuta. Optimeerida. Me mõõdame...

Copywriting

Kommunikatsiooni ABC totudele: turundussõnumi teekond sinu peast kliendi pähe

Suhtlemine on lihtne. Aga mitte triviaalne. Suurem osa kommunikatsiooni, turunduse ja reklaami...

Turundusstrateegia

Roger Martin: Mille poolest erineb strateegiline mõtlemine lihtsalt ärilisest mõtlemisest?

Mille poolest erineb strateegiline mõtlemine lihtsalt ärilisest mõtlemisest? Juhtimismõtleja ja...

Jutuvestmine

Narratiivid ja lood ei ole üks ja sama asi. Kumba on vaja, et panna klient ühenduma, armuma ja pühenduma?

Mis on lugu? Lugu kõige lihtsamal kujul räägib tegelasest ja temaga juhtuvatest sündmustest. Lugu...

Copywriting

Copywriting’u ABC: omadused, eelised ja kasud

Mis on omadus? Omadus on faktiline väide toote kohta. Toote tehnilised näitajad, mõõtmed, värv,...

Ajastu vaib

Mida on õppida turunduse ajaloost?

Kiviajast digiajastuni oleme tsivilisatsioonina läbi teinud põneva evolutsiooni. Samamoodi on...

Bränding

Miks on bränd vaatamata oma immateriaalsele olemusele ettevõtte vara ja alus, millele äri- ja finantsstrateegiad üles ehitada?

Bränd = strateegiline (immateriaalne) vara Teadmistepõhises ühiskonnas pole materiaalsed asjad...

Arvamus

Testid järjekordset retsepti? Lased juhtpaneelil juhtida? Küsi vahele õigeid küsimusi

Võluvalemid, parimad praktikad, peensusteni optimeeritud tööriistad ja analüütika juhtpaneelid on...

Bränding

Bränd toimib, aga kas eesriide taga on ka kõik korras? Bränd on ka kohustus ja vastutus

Brändid on meie sõbrad, mõned juba lapsepõlvest saati. Me seostame nendega positiivseid asju ja...

Turundusstrateegia

Turundus on koht, kus luuakse väärtus. Ja lisaväärtus. Ja maineväärtus. Ja tajutav väärtus.

Hind on üheselt mõistetav numbriline informatsioon. Väärtus on peenem element, mis koosneb...

Copywriting

Raamimine – musta vööga copywriter’ite ja turundajate veenmistehnika

Sõnumi edastamine võib olla sama oluline kui sõnum ise – see mõjutab seda, kui veenev sa oled. Üks...

Copywriting

Kuidas painutada reaalsust ja panna turundus toimima ühe lause abil?

Põhjused, miks inimesed su toodet ei osta, pole kunagi objektiivsed põhjused. Kuigi “raha ei...

Copywriting

Kuidas tekitada toote ümber lugu ja emotsionaalset resonantsi?

Copywriting’u klassikaline õpetus: rõhuta eeliseid ja kasusid omaduste asemel. Kirjutasin...

Bränding

“Sinu bränd. Sinu hind” ehk kuidas mõjutab bränd hinnakujundusjõudu ja allahindlused brändi?

Bränd määrab hinna nii B2C ja B2B puhul, rääkimata siis D2C -st (otse tootjalt tarbijale)....

Bränding

Kosmeetilise rebrändingu punased lipud. Visuaalne väljendus ei ole brändingu tuum

Turunduses on levinud esteetilise (ja tühja) brändingu probleem Bränd ei ole see, mida ta väidab...

Turundusstrateegia

Turundusmentor  – kes ta on, miks ta on, kellele ta kasulik on?

Turundus on täis ahvatlevaid võimalusi ja veelgi ahvatlevamaid lõkse. Võimaluste nägemine ja õiged...

B2B

Kuidas B2B ostjat toetada? Varases etapis jaga inspiratsiooni ja hiljem kindlustunnet  

Ostmine B2B-s on kogemus, mille käigus inimesed ja organisatsioonid kohustuvad muutuma (kuigi nad...

Bränding

Millal on päriselt vaja rebrändingut, mitte üksnes stiilivärskendust?

Rebrändingu ja stiilimuutuse ulatus, eesmärgid ja strateegilised tagajärjed on erinevad....

Üks küsimus

Kas klient tahab, et sa hoiaks tal käest kinni?

Probleemist lahenduseni Segadusest selguseni Kõletusest lohutuseni Ja hirmust ja kahtlusest…...

B2B

B2B turunduse tarkvara  – kas tehisaru asendab kõbla ja kastekannu?

Ma saan aru, et Eestis saab arvestatava turu ja kliendibaasiga B2B ettevõtted sõrmede peal üles...

Copywriting

Klišeed turunduses- head või halvad?

Klišeed on vahel head ja vahel halvad.Oleneb kontekstist. 🏳 Kõigile tuttavad ja populaarsed...

Turundusstrateegia

Taju seadus: Turundus on arusaamade, mitte toodete lahing

Turundus ei ole toodete lahing. Turundus on arusaamade lahing. Sa ei võida, kui sul on parim toode....

B2B

B2B: Kas “külmade” ja “kuumade” müügivihjete vabrikud võib kinni panna?

Alates eelmisest aastast käib jutt, et traditsiooniline MQL-SQL-mudel ehk müügivihjete püüdmisel...

Veerg

Mida tähendab inimlik turundus? 

Meil on juurdepääs tohutule hulgale andmetele ja turundustööriistadele. Saame jälgida (peaaegu) iga...

Turundusstrateegia

“Selle hinnaga on jäänud ainult 1 tuba”  – sest hind on turundaja psühholoogiline tööriist

Hind on üks olulisemaid ostuotsust mõjutavaid tegureid. Hinnakujundus ei ole aga pelgalt maksumusel...

Fragment

Turundaja – aita kliendil valida. ChatGPT sind siin ei aita

Turundaja ülesanne on aidata kliendil valida. Ja teha see talle võimalikult lihtsaks. Kuidas? Ära...

Turundusstrateegia

Sisuturundus peaks naasma tagasi usalduse vankri ette

Kas sisu on endiselt kuningas? Jah, seda turunduse vanasõna võib endiselt kasutada. Nii tarbijal...

Nähtavus

SEO ja Google EAT – miks see oluline on?

Üks paljudest algoritmi muudatustest, mida Google on viimastel aastatel tutvustanud, on EAT...

Turundusstrateegia

Turundajatele meeldivad terminid, kuid nende kasutamine pole ei täpne ega järjepidev

Mul oli ükskord ülemus, kelle lemmiksõna oli pressiteade.Kui ettevõttes oli (kellegi arvates)...

Copywriting

Kuidas saab turundustekst mustandist puhtandiks?

Arvatakse, et kogenud copywriter’i kirjutatud tekst on algusest peale hea. Hehee…...

Tehisaru

Kes on sinu mõtlemispartner? Tõenäosusmootor või inimene?

Üha enam otsuseid tellitakse allhankena algoritmidelt. Kuid mustrite ennustamine ei aita alati...

Turundusstrateegia

Kas sisuturundaja peab olema pigem humanitaar- või täppisteadlane?

2000ndate alguses toimus radikaalne muutus ettevõtete ja tarbijate suhetes. Varem oli tarbija pigem...

B2B

Kuidas klientide usaldust teenida?

Seadused on olemas selleks, et ka võõrad inimesed võiksid üksteist usaldada Kui mul on kurgid ja...

Uncategorized

Mõttejuhtimine kui brändingu strateegia

Sisu on kuningas. Jah, seda turunduse vanasõna võib endiselt kasutada. Nii tarbijal kui ärilt ärile...

Turundusstrateegia

Strateegilisi vigu turunduses on raske märgata. Sest neid saab taktikatega varjata

Turunduses on ebaõnnestumistel üks ühine joon: vigade jada, mille lähemal uurimisel paljastub...

Turundusstrateegia

Kui SEO-st saab LEO. Kuidas muudavad keelemudelid leitavust ja sisustrateegiaid?

Algselt ilmunud Turundajate Liidu lehel. 3.09.2025 Aastaid oli SEO ehk otsingumootoritele...

Turundusstrateegia

Kui sisu on kasvumootori kütus, siis sisustrateegia loomine peaks algama “mootoriruumist”

Kui turunduses proovitakse teha kõike ja olla oma sisuga igal pool, siis võib juhtuda 2 asja: Mida...

Veerg

Tahad olla masinast parem kirjutaja? Tööta konteksti ja tähendusega

Teave ei ole turunduses defitsiit. Küll aga tähendus. Programmeerijad õpetavad arvutitele...

Turundusajakiri RESONANTS

Turundus = Metsik Lääs

  • Mõtle selgelt.
  • Suhtle inimlikult.
  • Võistle strateegiliselt.

© 2025, Tiina Nuum

KOOLITUSED. TÖÖTOAD

  • Strateegiline jutuvestmine ettevõtte kommunikatsioonis

KONTAKT

  • Tiina Nuum
  • Mõttejuhtimine
  • Bränding
  • Copywriting
  • B2B turundus
  • Jutuvestmine
  • Fragmentaarium
  • Artiklid
  • Koolitused